čtvrtek 30. dubna 2009

ctvrty den

na ovocnych stavach zacal v pohode, ale kolem poledne mi zacal silnej detox, chodila jsem casto na velkou a taky ze me vychazela zluta voda a emoce byly silny a vseho druhu, to vse se postupne uklidnovalo navecer uz jsem byla ok.

dneska jsme si pochutnavali na cerstvych syrovych stavach z vodnich melounu a jednou jsme meli i stavu z ananasovo pomerancovo jablkovo kiwiovou. vsechny moc dobroucky a sladoucky a hodne pres pul litr, vetsinou skoro litr. a tak dnesni telocvik spocival v castem behani na wc.

dneska jsem taky dostala moc ocekavanou email, ktera mi udelala velikanskou obrovitanskou radost, napsali mi ze serafina ze se uvolnilo misto na kurs zpev pravou mozkovou hemisferou v telci. mela jsem zamluveny terminy dva, pro pripad kdyby nekdo odrekl, vsechno uz bylo totiz vyprodane, jeden v telci a jeden nekde v jiznich cechach, vypadlo mi jmeno, a ja si moc prala aby to vyslo a aby vysla ta telc a ona mi vysla a tak mam radost jako mala holka. jeeeeeeeeeee....

dva tydny pred tim mam taky uz zaruceny kurs tuzka v decine. obe mesta jsou obejmute rekou, coz pro me hodne znamena, vodu miluju urcite se svezu na nejake lodi. aaaaaaaach, moc se tesim. jo, a v telci budeme zpivat i na vezi, to bude sila.

dneska jsem taky snazila tady: http://fruitariankvetasphotoblog.blogspot.com/2009/04/podzimni-prochazka-autumn-walk_29.html

mango is having fun

mango si uziva.. zivot je krasnej

Žádné komentáře:

Okomentovat