čtvrtek 23. dubna 2009

muj cil

vytvorit photoblog se vloudil do mych snu, a ani to netrvalo dlouho a ejhle, muj obrazkovy blog je na svete. opravdu jsem mela stesti, mango dneska vubec nepracoval a venoval se mi cely den, teda jen na pul hodky odebehl za sousedem, a tak jak jsme pred polednem sedeli u pocitace zeptala jsem se ho zda by mi prosim pekne mohl pomoct s tim mym obrazkovym blogem na ktery jsem dostala nedavno napad a chut. no a mango na to, ze mi rad pomuze a za dve hodinky byl muj sen mit photoblog v cili. mam velkou radost. jupiiii. mango je moje stesticko, bez nej bych to asi nezvladla nejsem zadnej pocitacovej talent spis naopak, je to na me porad jeste velky sousto, i kdyz uz jsem se prave diky mangovi hodne naucila. ale ucim se pomalu, hlavne proto ze nemam dostatecnou praxi, nechci stravit moc casu koukanim do obrazovky a taky si chci setrit ruce.

dneska jsme pili galia meloun kazdej 5dl, pak v prubehu dne 3 krat 4 krat? blaze popijeli vodni meloun a to pul litru az litr najednou. samozrejme nechybel primo bozsky durian, a i presne tak mnamozni jsme meli jeden vcera, byl akorat aspon dvakrat vetsi, a byla to zase silne kremova zalezitost plna sladouckych prekvapeni. manam. a v pet posledni mnamka z loupanych rajcat a libanoskych okurek s palivou paprickou chili. okurky sladouckky stvnaty a krehky, rajcatka jedna basen a ta vune... mango si to dal s avokadem a ja bez. on si taky dava mnooohem vic chili nez ja, coz bylo loni naopak a obcas se tomu i oba divime. jo, ovoce, to je mocna carodejka, plna zivota plna tajuplnych chuti i vuni.. po stavach jsme se taky euphoricky chichotali, no, co vam budu vypravet, hotovi ovocni blazni. :)

vcera jsme meli bezva den navstivili jsme ocean, puvodne jsem o tom chtela napsat dneska mnohem vic, ale zamotal se to toho ten novy blog tak az priste.. blizi se pulnoc

zivot je krasny
life is beautiful

ps: muj novy obrazkovy blog

Žádné komentáře:

Okomentovat