sobota 11. dubna 2009

basnicky od pavlinky

basnicky od pavlinky

forum vitarian navstevuje i pavlina, a ona rada basni, a me napsala uz basnicky dve, moc se mi libi. jeste jendou diky moc pavlinko.


Príspevek Re: Pavlína
Ahoj Kvetuško.
Taky na Tebe myslím a moc Ti dekuju za krásné vune, které jsi mi na dálku poslala - oceán, ovoce, jarní kvetiny... tak jsem to doplnila básnickou:

Skládanka z vuní

Našla jsem cestu k oblakum
a dotýkám se nebe,
našla jsem cestu k zázrakum
a už vím kudy vede.
Pres vune a chute chci dál jít
a užít si tu krásu,
nikdy však nechci zpátky vzít
svou cestu starých casu.
Proc chodit mrtvou krajinou,
když existuje živá,
proc prodírat se bažinou,
když v blízku slunce zpívá.
Paprsky svými vytvorí
tu sladkou štávu plodu,
vítr se s vuní vynorí
a doplní tu shodu.

Príspevek Re: Kveta - ovocna kvetinka
Souhlasím s Lucy, Kvetuška rozdává ze sebe slunce...

Kvetuško, Ty slunícko,
stací Tvých slov malicko,
clovek cítí z Tebe sílu,
predstavuješ hodnou vílu,
která duši pohladí,
a nezištne poradí.
Oceán sem voní z Tebe,
posíláš i modré nebe,
kvetiny, vítr a vodu
a z ovoce mnoho chodu.
Tak mužeme díky Tobe
žít tak trochu ve Tvé dobe,
mužeme se s Tebou snad
ze života radovat :D .

ovocne zatisi

mila pavlinko, preji ti at se te basnicka muza drzi. a take sladke stavnate ovoce. preju krasny slunickovy den. s laksou, kveta.

Žádné komentáře:

Okomentovat