úterý 14. dubna 2009

hra s fotografii

me bavi, a obcas se ji venuji. mam moc rada obrazky, at uz malovane nebo fotografovane, hraju si s obojim. u fotografie jsem nikdy nedosla daleko, bud se rozbi fotak, nebo se ztratil, nebo mi byl ukradenej, nebo mi ho nekdo ukrad, a pak i fotky se vzdycky rozplynuly nekde ve vesmiru...

mensi zmena prisla s digitalnim fotakem. vic me to s nim bavi nebot je u nej vic moznosti si hrat. muzu si udelat kolik obrazku chci a ty to se mi nepovedly hned vyhodit a ani neni zadny odpad.

je pravda ze jsem ztratila skoro vsechmy digitalni fotografie z mych prvnich dvou let, to kdyz se mi odporoucel pocitac, a navic v ty dobe jsem fotak ztratila. nasledovalo obdobi bez foceni, a to i kdyz jsem si poridila novy fotak, nejak jsem tema ztratama ztratila do foceni na cas chut. ta se k my radosti vratila a tak sem tam si zase hraju s fotografi.

nedavno mi moje maminka poslala nedigitalni fotku kterou ona vyfotila v recku, jsem na ni ja, a je to jedin fotka z teto dovolene, na ktere jem. chtela jsem si ji scanovat na pocitac, ale mango mi poradil at si ji ofotim digitalni kamerou, ze je to tak jednodussi. moc jsem od toho neocekavala, ale stejne jsem to zkusila, rada experimentuju, a pri foceni se mi vybavilo, ze uz jsem ve svych digi foto zacatcich uz fotky z fotek delala... no, a byla jsem s vysledkem spokojena, tenkrat i dnes. a udelala jsem si z jednoho obrazku hned obrazku nekolik. fotila jsem v obyvaku pri dennim svetle, v trochu tmavsim koute s bleskem i bez.

ja rekco 08

ja v recku na dovolene s mamkou zari 08. kazdy den vedra pres tricet, slunicko, koupani plavani v mori, a ja se zivila prevazne cerstve vyrobenou a vypitou melounovou a pomerancovou stavou

fruitarian kveta

ja recko 08

ovocna kvetinka

zivot je krasny

Žádné komentáře:

Okomentovat