pátek 10. dubna 2009

z nasich omylu

8

se musime ucit, misto abychom nad nimi horekovali. v opacnem pripade budeme v budoucnu delat stejne chyby. jestlize se prechodne octnete na dne, uvedomte si, ze neexistuji zivotni prohry jako takove. existuji pouze dusledky. zamyslete se nad timto proslovim: uspech je plodem spravneho usudku, spravny usudek je plodem zkusenosti {dlouhe i} a zkusenosti jsou casto plodem spatneho usudku!

jaka pouceni jste si odnesli z minulych chyb a jak je dnes muzete vyuzit ke zlepseni sveho zivota?

{anthony robbins}

ja sem vzdy litovala kdyz jsem neposlechla svoji intuici, to byla moje chyba, poucila jsem se ze bude lepsi kdyz ji poslouchat budu, pak mi bude lip. a je to tak. tim ze jsem zacala posloucht svoji intuici jsem ziskala jeste silnejsi viru v moje pocity, viru v sama sebe a navic jsem se vyhla neprijemnym situacim, ktere se vzdy postavily do moji cesty v tech pripadech kdyz jsem svoji intuici neposlechla.

vodni meloun asi den stary

asi den mlady vodni melounek jeste s kvetem z ktereho vyrusta, si lebedi na nasi zahradce

Žádné komentáře:

Okomentovat