čtvrtek 16. dubna 2009

skoro pul zivota

11

stravil napojeny na pristroje a druhou polovinu prozil na vozicku. s takovou spoustou osobniho nestesti jiste nemel moznost pecovat o blaho jinych lidi. nebo snad ano?

priklad eda robertse ilustruje, co dokaze jedine skutecne odhodlane rozhodnuti. stal se prvnim kvadruplegikem, ktery vystudoval kalifornskou univerzitu v berkeley a pracoval jako reditel kalifornskeho statniho ustavu pro rehabilitacni lecbu. byl neunavnym zastancem telesne postizenych spoluobcanu a usiloval o jejich zakonne prava na svet bez barier. sam prispel radou podnetnych napadu a inovaci, diky nimz tento zakon nezustal jen na papire.

nehledejte vymluvy. neodkladejte o jediny okamzik tri rozhodnuti, diky nimz se zlepsi vase zdravi, vase profesionalni draha, vase vztahy, vas zivot - a jednejte podle nich.

(anthony robbins)

dneska jsem se rozhodla ze jakmile se vedome zamracim odezenu ten mrak usmevem, ktery lehce vyvolam prijemnou myslenkou, treba ze uz brzy zase uvidim moji milovanou maminku. to mi zlepsi moje zdravi, vztahy, zivot i profesionalni drahu. dalsi rozhodnuti je trosku vic psat, a treti nemarnit cas ctenim veci, ktery me v podstate nezajimaji. coz obcas na internetu i mimo delam, a pak lituju ztracenyho casu. tak hlavne nezapomenout na moje nova rozhodnuti. no, prinejhorsim se mrknu sem.

ruze po desti

nedaleka ruzova ruze po desti se raduje z cesrstvych destovych kapek. ja mam taky rada kdyz na me pada dest :)

Žádné komentáře:

Okomentovat