neděle 8. března 2009

nedelni mistni blessi trhy

se uz staly nasi tradici...

a ja, taky tradicne, jsem se po 3 hodinach nedelniho spanku pomalu probouzela, diky Mangovym neznym polibkum, tentokrat mi libal nozicky, a kdyz jsem se s pochechtavanim probudila, poseptal mi ze je cas vstavat... ja, malatna, jeste napul spici jsem se s jeho pomoci dopravila a posadila na wc, a tam metidovala a pri tom se vyprazdnila a pak skocila do pro me Mangem pripravene teple koupele v ktery jsem asi 10 minut plne relaxovala a vnimala jsem vodu, teplo, a klid a pak jsem se trochu vic probudila a umyla se pod vodou detskou frote plinkou (automasaz) od paty az k hlave. 3x. potom jsem jeste chvili relaxovala a pak uz jsem umyla pri vypousteni vanu, v ktere jsem sedela a hned na to jsem si dala studenou sprchu, ta prvni vterina je vzdycky trochu sok, tak vzdycky trochu,nekdy vic zavyskam... studena sprcha je prijenma a konecne se plne probouzim... utru se vyzdimanou plenou, hodim na sebe frote zupan a davam na hromadku obleceni, venku je jeste tma, ale kdyz za chvilinku jdu do auta, zacina se rozednivat... ma prset, ale zatim je nebe v pohode, mango ridi a povidame si, a taky pohodicka.

zatimco ja jsem se koupala, Mango nosil tasky zbozi do auta, a kdyz jsme dorazili na trhy, ja sedela v aute, pozdravila nejblizsi taky prodavajici sousedy/dky a pak uz se venovala sama sobe, Mango vykladal tasky priprail stoly a pak uz jsem si sedla na pohodlnou rozkladaci zidli a zacala vybalovat zbozi. prodavame pouzite zbozi vseho druhu. vse dostaneme, nebo najdeme. bavi nas to je to vzdycky takovy detsky dobrodruzstvi, a navic je to recyclace, prodluzujeme zivot veci, nez skonci na smetisti. na trzich se prodava vse pod cenu, ale i troska ke trosce se nahromadi na vetsi mnozstvi. vsechny penize setrime aby bylo na benzin az se budeme stehovat do severnich tropu, atp.

dneska byl slabej den s nejmensi trzbou, jakou jsme kdy meli, ale naladu nam to nezkazio a na pohode nic neubralo. nestalo se to jenom nam, sousedi si nam stezovali ze kdyby to bejvali vedeli tak by tam ani nechodili (jako v knoflikovy valce)

mango za par hodin skocil pro durian a banany. taky pro nas vymackal cerstvou stavu s pomerancu, a pak behem dne jme meli par vybornych nekrarinek a dva banany, kdyz jsme se vratili z trhu, udelala jsem stavu z hroznoyho vina (zelene) a zanedlouho potom jsme si pochunavali na obrovskym a plnym uplne novych tajemnych chuti durianu. ach, ten byl...asi dve hodiny potom jsme si dali rajcata, libanonsky okurky, a chili.

mango donesl tasky dovnitr a cely zbytek dne a vecera jsme rlaxovali a obcas si povidali a taky par hodin i pri tv, a pak mango sel spinkat a ja si ctu a pisu

a taky zacalo po delsi dobe prset, zacalo chvilku predtim nez jsme odjeli z trhu, a byl pak docela peknej slejvacek. prsi a je teplo, tak se mi to libi. myslenky na zimu vzdy ihned zahodim, nelaka me. ta zima. no, a uz se mi sem zase plete, ksss, zimo, ksss...

jdu spinkat, uz je pul hodiny pondeli, tesim se na zitrek

zitra sem dam obrazky

tak jsem tady i s obarazkama a taky jsem si opravila chyby.

local markets

slunim se na nedelnich blesich trzich... je to zatim jedina moje fotka z trhu

ja a jack fruit

ja a jack fruit na blesich trzich v duhove oblasti/rainbow region, na nasi lonske australske dovelene. (12hodin cesty, kdyz se jede pres limit, coz jede kazdej :))

Žádné komentáře:

Okomentovat