středa 11. března 2009

dneska jsem si koupila letenku

a nemusela jsem ani cestovat do cestovni kancelare, vlastne jsem se jenom divala jak mango rychle a zrucne naviguje internetove stranky a za chvilicku byla moje letenka na svete. i tohle je jeden z duvodu, proc jsem se nakonec do dlouhem uvazovani rozhodla koupit si notebook z umely hmoty kterou nemam uz od malicka vubec rada. nemusim tedy cestovat v betonovy dzungli, a vejit do obchodu s klimlatizaci, ktera ma na me dost negativni ucinky, zrovna tak jako beton, ozarenou silnym svetlem zarivek, a ty taky drazdi muj jenmy cit pro barvy... ale staci stravit asi 10 minut na internetu. a s elektronickou letenkou navic usetrim i papir/strom. taky usetrim necestou do cestovky, cas, zdravi, a zarucene za levnejsi letenku, nebot si ji vybiram sama. no a urcite jsem na neco zapomela... a ja setrim rada. od malicka mi utkvelo v mysly: kdo setri ma za tri. a tak jsem si na letenku usetrila jak se rika levou zadni. a to z maleho primjmu, coz do dnes nikdo (jen na par vyjimek) nechape, a mam podezreni ze mi ani neveri. nedivim se jim. jsou to dokonali konzumenti, jejichz hnaci silou je nevedoma zavislost. ano, zavislost na kavicce, kave, kafi, kaficku, curkru, soli, chlebicku, houskach i rohlicku... a musela bych hodne dlouho psat abych vypsala vsechny ty navykovy drogy.

dneska jsem si koupila letenku ze sydney do prahy a zpet, uz takhle litam nekolik let, obletim zemi nez bys rek cukulet. navstivim rodice, uz maji dost let... a vsechny ty, ktere touzim zase uvidet. mango mi rek: jen let, ja si budu uzivat svuj vlastni svet, cas rychle leti a nez se nadeju budes brzicko v mem naruci zpet..

28 kvetna vyletim ze sydney v deset vecer a poletim pres abu dhabi a brussels, a do prahy priletim 29 kvetna v pet odpolene... budu se divat na filmy a z okna, a budu si pochunavat na cerstvem ovoci, ktere si vezmu sebou nebot syrovou ovocnou stravu kterou se zivim v nabidce tentokrat nemaji, coz me je celkem fuk, z vlastni zkusenosti vim, ze ty jejich predstavy o syrovem ovoci jsou velice scestne; vzdycky mi s usmevem naservirujou smesne mnozstvi malych kousku ovoce a to nekdy nezraleho bez chuti a vune, v malinke misticce, jako pro panenky...takze si ty zrale a chutne kousky opravdu vychutnavam a tim koncim, a vytahnu s tasky moje ovoce a je pohoda, a jogurt, syrovou ci varenou zeleninu,housku, margarin, orechy, susene ovoce, varenou/pasterovanou stavu z ovoce, a podobny nesmysly nemajici absolutne nic spolecnyho se syrovym ovocem ignoruju, nebot me nezajimaji a vracim. letusky ktery si (vzdy) vsimnou ze skoro vse vracim, na moje pozadani mi velice ochotne prinesou banan nebo jablko. to si necham na svacu. v letadle mi chutna jist casto a male mnozstvi. navic mam nekdy stesti a misto nejakyho susenyho ovoce a orechu (misto dortu) mam na tacku jeste jednu misticku se syrovym ovocem. a stesti ze z tak 60-70% ovoce co mi daji v letadle je vyborne chute a je i hezky esteticky upravene. no, mela jsem si to fotit a mohla jsem si usetrit nejaky to psani... snad priste..

jinak ja porad jeste jim kdyz uz jsou vsichni davno po jidle, coz bylo u me vzdycky normalni, rada se s jidlem loudam, plne si ho vychutnavam a nechapu jak nekteri do sebe jidlo primo hazeji, co z toho vlastne maji? dost lidem moje loudani u jidla vadivalo a vadi, ale me ne, me to bavi.

na navstevu mych blizkych v cechach se tesim, a taky se tesim na ranni prilet do Mangovy naruce {29 cervence), jak by ne, vsude dobre doma nejlip.. a navic Mango je muj milacek a s nim je mi na svete uplne nejlip, je to nejkrasnejsi duse, kterou jsem mela tu cest poznat, ale ne jenom poznat ale i s ni splynout v jedno.

dneska jsme si pochunavali na koktejlu z bananu a cerstve vymackane pomerancove stavy, pak nasledoval ten samej koktejl akorat jsme tam pridali 2 posledni naktarinky a byl uplne jinej a vynikajici, navecer nam taky moc chutnay oloupany narkajeny rajcata libanonsky okurky a chili, tak jsme to asi za hodinu a pul zopakli, mango si to daval s pulkou avokada, a za par hodinek ja 3 bananany a mango si je rozmackal vidlickou s celym avokadem. a pak uz nic.

bylo teploucko a slunicko, cely den

zivot je krasnej

kveten 06 ja na letisti v sydney

ja na letisti v sydney, dala jsem si tam s kamaradkou cerstve odstavnenou ovocnou stavu, pred odletem do thajska, na prvni rande s Mangem, ktery za mnou i duriany letel z anglie. kveten 06

uz letim

a uz letim... jeee, to je naaadhera

Žádné komentáře:

Okomentovat