pondělí 11. května 2009

tajemnym klicem

22

k uskutecneni vasich cilu je takzvane mentalni podminovani. vase cile se musi stat soucasti vaseho ja. pripominejte si je nejmene dvakrat denen. zapiste si sve cile nekam, kde je budete mit denne na ocich: do diare, na pracovni stul, do penezenky, nebo treba na zrcadlo v koupelne, abyste se na ne mohli divat pri rannim holeni nebo liceni. pamatujte si, ze jestlize na neco neustale soustredene myslite, kracite vpred. timto jednoduchym, ale dulezitym trikem programujete svuj RAS k uspechu.

(anthony robbins)

ja jsem si napsala na zrcadlo: kytara, computer, car, a to pred par lety, po precteni obrich kroku od anthonyho, a to vse uz take delsi dobu do dnes mam, i kdyz jsem pred tim neverila ze na neco takovyho budu kdy mit. brzy potom jsem si pridala kus pudy v tropech na pestovani ovoce a tento obri krok se uz natahuje k cili. diky anthony ze jsi mi otevrel oci. vedela jsem ze mi neco v psychologii chybi, hledala jsem to a nasla jsem to u tebe. vim, ze nejsem sama, a jsem za to moc rada.

k anthonymu me privedl zajem o neuroasociace. ty jsem objevila pri studiu natural hygiene/prirodni zdravi. mela jsem uceni rozlozene po celem velkem stole a prisel soused christos na kus reci, a neusadil se toho dne jak byvalo jeho zvykem v pohodlne zidli vedle balkonovych dveri, ale na zidli vedle rozlozenych textu, ktere ho asi zaujaly a zajimavy bylo, ze mu hned padly oci na neuroasociace, a hned mi dal o nich mensi prednasku a rekl mi ze nejvic se jimi zabyva anthony robbins, a ze ma jednu knihu doma a pujci mi ji. obri kroky jsem precetla jednim dechem. bodejt by ne, konecne jsem nasla co jsem hledala. asi po tydnu jsem skocila do knihovny a precetla si tu samou knihu znova. :)

ruda ruze

pri litani za barakem; ruda ruze na slunci me omamila svoji vuni..

Žádné komentáře:

Okomentovat