sobota 2. května 2009

sesty den

uz s mangem blazene popijime syrove cerstve ovocne stavy. citim se cely den taky blaze, a vidim ze mango taky tak.

vcera jsem zapomela dodat, ze jsem mela jenom ja stavu ze slupky vodniho melouna a to asi 7dl, mango uz nic nechtel ze pujde asi za dve hodky spat, bylo sest vecer, a navic nikdy tuto stavu nepil, proste ho to spis odpuzuje nez laka, ale me mocne pritahuje i chutna a taky ma nade mnou silnou moc. kdyz jsem ji mela asi pred deseti lety popve ihned pri piti jsem citila jaka je to sila, hned to na me pracovalo, prozivala jsem mnoho novych pocitu jak telesnych tak dusevnich, ktere se nelehce popisuji, ale zive si je dodnes pamatuji, no, je to tak, hned jsem se do stavy ze slupky vodniho melouna vazne zamilovala. stava je silne tmave zelena a chutna pokazdy trochu jinak, nekdy je vic sladka, nekdy okurkovou prichut.. atd. moji mamce taky ihned zachutnala a taky hned stava na ni zapracovala. nechci se ale tady rozepisovat o jejich problemech se zdravim..

takze ja si dala vcera vecer stavu z melounovy slupky v sest a v sedum jsem bezela na wc, a byla rychla ocista strev, dalsi detox, citila jsem se nadherne a asi v pul druhy rano jsem se jeste hodne vypraznila ale stolice uz byla perfektni. pak jsem hupla do postylky a spala jsem nez jsem rekla svec.

probudila jsem se kolem sesty rano na wc, a pak jeste spanek do osmi triceti a wc a krasne svitilo slunicko, a tak jsem se rozhodla, ze pujdu na slunickovou prochazku a udelam par fotek. no, a jak jsem se tak prochazela a fotila, nedosla jsem jeste ani kam by kamenem dohodil a uz jsem se zapovidala s nejakou pani, byla tam i lavicka tak jsme si k tomu sedly a za nedlouho uz me zvala dal, byly jsem totiz na jeji zaradce, pristihla me tam pri fotografovani zelene a kvetene, no ona ta zahradka je verejna, ale lidi co v ni byli si ji prirozene vice prisvoji. pozvani jsem prijala a jeste jsem i v takovem jakoby domecku pro panenky taky udelala par fotek, i tu moji novou kamaradku jsem si vyfotila. moc se mi libily obrazy co mela na zdech a obe jsme zvlase jeden tak nejak stejne obdivovaly, asi ten obraz k nam podobne mluvi. taky jsem si obrazy ofotila. ona je puvodne z noveho zelandu, a kdyz mi rikala jmeno vesnice ja ze mi to neco rika, a ze ja jsem byla v zalivu hojnosti a ona na to no, od tud z ty oblasti jsem a jeste na me vyrchlila nekolik me povedomych jmen z bay of plenty/zalivu hojnosti. no, padly jsme si do noty, ale ja se za chvili domluvila na brzkem shledani a poroucela, mela jsem chut na melounovou snidani s mangem a tusila jsem ze uz bude doma, a bylo to tak a taky jako vzdy me uvital usmevem a ja na nej taky s usmevem ze mam hlad a jesti by si dal se mnou melounovou stavicku, on ze jo a za chvilinku uz jsme si pritukli na zdravi, stava byla sladounka jedna basen. mnam.

a asi za hodinku po stve bylo 11 hodin kdyz me mango pozval na slunickovou prochazku a ze prej at si vyberu kam chci jit a ja jsem hned vedela ze na kong wong plaz, a za deset minut jsme uz byli na ceste, kousinek autem a pak pekne po pisecku pesky, to si moje bose nozicky libovaly, bylo mi tak dobre, slunicko svitilo, more sumelo, ptaci zpivali, lidi se usmivali a mango byl taky stastnej, meli jsme fotak a bude, sice se spozdenim, ale prece, o nasi lazo plazove prochazce blog. pred tim bude jeste pokracovani podzimni prochazky..

po navratu z prochazky dnesni jsem zase v okamziku udelala cerstvou stavu z melouna vodniho a dalli jsme si ji s velkou chuti. ja jsem asi za pul hodiny dostala vlci hlad a vypila jsem pomalu ale jiste stavu z melounovy slupky bylo toho nejmin litr a pul, moc jsem si to po douskach vychutnavala. asi za hodinku na to nastala asi petkrat za hodinu ocista strev bylo to vzdy urgentni a vse detox. brzy potom nam mango udelal vybornou ovocnou stavu z pomerance kiwi a bananu. bylo asi 5 vecer ted je jedenact moje streva jsou v klidu, a je mi moc dobre jako vcera akorat jeste trochu lip.

mam radost ze jsem :)

meloun na zahrade

asi tyden mlady vodni melounek na nasi zahradce

zivot je krasny

Žádné komentáře:

Okomentovat