pondělí 4. května 2009

sedmy den

a taky posledi den jen na ovocnych stavach je za nami, prosel hladce a v pohode, slunicko svitilo, ale nebylo zadny vedro. ale taky prselo ato celou noc a i cele rano, a tak jsme se na trhy nevydali. krasne jsme se vyspinkali, ja az do jedenacti a citila jsem se nadherne a radovala se ze jsem nemusela vstavat v pet a prijit o sest hodin spanku. zaspala jsem dest a probudila se uz do slunicka.

ve dvanact jsem si s mangem dala vybornou snidani, cerstvou stavu z vodniho melounu, kazdej asi 7 dl, a moc jsme si pochutnali..

mango sel sbirat micky asi hodku po snidani a asi za hodku se vratil, ze je tam hodne mokro, a tak v jednu jsme si dali stavu z pomerance bananu a kiwi, a ta taky byla moc dobroucka, meli jsme kazdy asi 7dl

asi ve tri hodiny stava z vodniho melouna 7dl ja i mango

v pet stava z pomerancu bananu a kiwi 7dl ja i mango

ja jsem jeste od sesti do sedmi upijela litr stavy ze sluply vodniho melounu.

vcera jsem mela jen jednou pri vyprazdnovani slaby detox bylo to po ty druhy stave, jinak jsem se vyprazdnila nejmin petkrat, mensi mnozstvi a stolice normalni.

meli jsme krasny liny den, a utek jako voda.

citila jsem se cely den nadherne vznasela se ve vysinach, obcas vybehla ven na slunicko, a utekl mi jako voda. mango moc nepracoval hodne se mi venoval meli jsme opravdu dalsi nadherny den, jak uz to ruku v ruce s ovocem byva, a zvlast na stavickach, to je teprv stava..

vecer kolem sedmy jsme oba dostali chut na krale duriana tak jsme se shodli ze si dneska dame do nosu.

dneska mango bez snidane jel zahradnicit, slunicko krasne sviti, ma se vratit nekdy po druhy a to s durianem tak us se na oba moc tesim. ano, mam hlad jako vlk, a chci ho a rada si pockam, hlad me vzdy za chvilicku opusti, takze me nikdy netrapi. nekdy se mi ten pocit hladu moc libi a nejim a tesim se na to az si neco dobryho az se mi bude opravdu chtit dam.

ted je uz po jedny odpoledne ja uz hlad nemam, psala jsem a obcas jsem odbehla ven na slunicko, dneska docela hreje, ale ve stinu uz je chladno, tak jsem se mu vyhybala jak to slo.

mango si taky stezoval, ze jsem ho zavedla do stinu na nasi prochazce po ranu nez odjel zahradnicit a jeste rad skoci po ceste nakoupit a do banky.. tak jsme zmenili smer na vice slunecnou stezku a pekne jsme se vyhrivali a prosli.

tesim se, az budu zit na samote v ovocnem tropickem lese a stravim co nejvic casu pod sirym nebem.

a ted jdu skocit do horky vany a az vyskocim ze studene, spis ledove sprchy, bude skoro cas na durianovou snidani.

pozdeji

pekne jsem si jeste relaxovala a pozpevovala v moji teply koupeli, kdyz se mango vratil a prisel mi sdelit ze privezl 3 krale duriany, a to ostatni ze je prekvapeni. a tak kdyz jsem konecne skoncila v koupelne objevila jsem desetikilovej pytel zelenych jablek, 1 bednu s cernym hroznovym vinem a druhou se zelenym a asi 3kg cerveny velikansky vinovy bobule. galia meloun, 4kg rajskych jablicek, 4kg bananu, 2kg kiwi.

domluvili jsme se s mangem, ze si dame nejdriv stavu a az pak durian, on uz mel k snidani pred druhou avokado a tomato, a ja ve tri kdyz jsem si s mangem pochutnavala na cerstvy stave ze zelenych a hrsti cervenych hroznu. po stave z vina uz se mi taky styskalo a vypila jsme ji s velkou chuti, byla sladsi nez med.

na magicky durian doslo v pul paty, byl vybornej a presladce sladkej.

mango za barakem

mango za barakem, vyrabi cast videa pro neter amelii. dneska jsou ji 4 roky. hodne stesti a lasky amelia a at ti je kazdy den oslavou zivota.

zivot je krasny

Žádné komentáře:

Okomentovat