pátek 1. května 2009

paty den

na cerstvych syrovych ovocnych stavach je za nami. a byl uzasnej. vznasela jsem se cely den v nesmirnem klidu a bylo mi moc krasne na dusi. spala jsem od dvou rana, do osmi, poprve jsem se probudila v pet na malou i na velkou a za deset minut uz jsem zase spala a v osum uz zase na velkou a na malou, jako po mem kazdem probuzeni. krasne svitilo slunicko, mango byl uz pryc, prodaval asi od pul osmy do pul druhy golfovy micky na slunikem zalitym golfovym hristi.

ja jsem se sla trochu projit rada chodim bosa v trave plne rosy, vcera lilo jako z konve, ale dneska uz byl krasny slunickovy teply den. mela jsem krasne line rano, trochu jsem si cetla a trochu jsem psala a taky jsem si dala krasne horkou koupel a po ni ledovou sprchu a byla jsem jako znovuzrozena. hodila jsem na sebe uz skoro zimni obleceni a vyrazila jsem za kamaradkou, ta ale brzy odjela na vikend mimo sydney, a tak jsem se rozhodla stravit cas na jeji slunecny zahradce. mela jsem stesti a i kdyz jsem nevedela proc, vzala jsem si sebou deku, a tak jsem byla rada ze jsem ji vzala i kdyz jsem si rikala ze ji nepotrebuju. ruka ale po ni hrabla i tak, a tak jsem ji poslechla.

na mile dece jsem se slunila a za pul hodinky uz jsem sundala tlustej svetr, za chvili tenkej svetr a za nedlouho i ten a uz jen v tilku a letnich satech, bez ponozek ale tlusty teplaky jsem si nechala, tropicky vedra uz mame za sebou, zacal posledni podzimni mesic, pred zimou odletim do ceskeho leta. ano, uz se mi to blizi. na dece na slunicku jsem hlavne lelkovala, relaxovala, premyslela i meditovala a taky jsem rozstrihala balvneny triko a pul, ze si z nich usiju saty. mam totiz ty trika dve. darovala mi je sousedka. jsou podle me blbe strizeny a i kdyz jsou z peknyho materialu, jsou to takovy zrudicky. no nebudu se s tou hruzou fotit. slunicko krasne hralo a bylo mi krasne na dusi i na tele. hlad jsem nemela a vubec na jidlo ani pomysleni takze jsem se ani nemusela obtezovat na wc a deku jsem na ctyri hodiny neopustila, a ten slunikem zalitej cas mi utek jako voda, a az hlad me donutil se zbalit a i slunicko uz se blizilo k obzoru a uz mdc silne nehralo, a tak jsem mela dalsi duvod zvednout kotvy.

v aute bylo teplo tak jsem si ho vychutnavala, a za nedlouho uz me vital mango usmevem a ja mu odpovedela usmevavou otazkou zda si da stavu z vodniho melouna, mago se uz se na ni tesi, a tak ja hned supky dupky do kuchyne a popadla jsem jeden z mnoha vodnich melounu a udelala jsem z pulky stavu hned jsme ji vypili byla sladounka a velice melounove dobrounka. meli jsme kazdy skoro litr. bylo skoro pul paty.

a asi za pulhodinku po stave se mi hnuly streva a ja ja uz dnes potreti na velkou a tentokrat byl zase detox, zluta voda a skoro cerna skoro pena. citila jsem ze jeste lip nez pred tim.

dalsi stavu z ananansu jablek bananu pomerance a kiwi jsme si dali v pet a ja zase na velkou a to samy. taky jsem chodila mimo jine casto na malou.

posledni stavu z druhe pulky melounu taky skoro litr jsme vypili v pul sedmy a byli jsme oba hodne syti. byla jsem popaty na velky a citim ze mam uz hodne cisty streva, zase detox, ale uz toho bylo o moc min.

vsechny stavy byly sladce chutny a naplnily me spostou krasnych pocitu, myslenek, a vitalni energii, zvlaste po kazdem vycisteni/vyprazdneni strev se citim bajecne.

jsou lidi kteri se divi, ze ziju na syrovem ovoci a presto detoxuju. jak pry je to mozne, ovocna strava je preci ta nejzdravejsi a mela bych proto byt kristalove cista, od toxinu svobodna.

pravdou je, ze u me i pri ciste ovocnem zivobyti dochazi k detoxu, a to jen pri pustu nebo pri piti jen ovocnych cerstvych stav. takova je moje osobni zkusenost. samozrejme se v toxickem svete toxinum nevyhnu, jen ve vzuchu ktery dycham je nespocetne toxinu a ani voda v ktery plavu i v ktery se meju neni kristalove cista. toxiny jsou pritomne i v pude a tak i vsem co je v ni vypestovane, tedy i ovoce, i bio ovoce neni uplne ciste, nebot puda ani vzduch ani voda nejsou stoprocentne ciste.

jsem rada ze moje telo mi ukazalo cestu jak se techto toxinu zbavit. u me to funguje bezvadne, jakmile si moje telo o to rekne dam si pust, nebo jen ovocne stavy a toxiny se k me velke radosti vylucuji.

vcera byl muj detox vic intensivni, dneska jen v podobe cisteni strev, jinak uz od vcerejsiho brzkeho vecera jenom nirvana, jemna euforka, krasna lehkost byti.. tesim se na zitrek, ceka tu ve fronte dosti vodnich melounu. mnam. urcite si jeden ci dva dam. mango mi jiste a rad pomuze.

tri minuty do pulnoci uz jdu.

zivot je krasnej

Žádné komentáře:

Okomentovat