pondělí 29. března 2010

nedele

jsem dlouho nemivala rada, ale to se zmenilo a ted uz nekolik let nedele patri mezi moje oblibence.

udelala jsem si z nedele volny liny den. nedele je mym dnem odpocinku. nedele venuji hlavne sama sobe a travim je doma (pokud nejsem mimo domov nekde na cestach) a na zahrade. plne se ponorim do sveho vlastniho sveta a uzivam si ho plnymi dousky.

dneska jsem nasla prvni kvety na okurkach a taky prvni miniokurcicku. je, to je ale krasa. taky jsem zasadila nekolik seminek peanut butter fruit (ovoce burske maslo), ktery mango psledne privezl z fruitopie, strom jim tam uz rodi par mesicu, a me to ovoce moc chutna, staci mi ke spokojenosti vzdy jen par kousku, a opravdu chutna jako syrove burske orisky, akorat je mnohem sladsi.

s mangem jsme si nedelne pochutnavali na stave z pomerancu, stave z okurek, trech durianech, akee, avokadu a okurce v podobe salatu, mango k tomu mel jeste jedno rajce, tmavem hroznovem vine.

svitilo slunicko a obcas krasne zaprselo a bylo dvacetsest stupnu nad nulou

cely den jsme prozili spolecne a v pohode

dal se rozepisovat nebudu, mam nedeli, muj linej den..

zivot je krasnej

ovoce rajskych stromu jime

ovoce rajskych stromu jime. aranzovala jsem ja :) i fotila, jako skroro vsechny obrazky na mem blogu

Žádné komentáře:

Okomentovat