pátek 7. srpna 2009

miluju letani,

a tak si casto litam ve spanku, kdyz snim sny a ve sve fantazii. sny se mi casto nezdaji, ale kdyz prijdou jsou skoro pokazde hodne zive, magicke, impresivni a pozitivni a kdyz se do deje vloudi negativita, vzdy se vse obrati v happy end... no, necham ted sneni, to si necham na jindy a vratim se k litani..

myslim si, ze kdybych se narodila na ovocne planete, mohla bych se nadnaset a litat tak vyskoko, tak nizko, tak rychle a tak pomalu jak by se mi jen zachtelo.

v moji fantazii je ovocna planeta planeta zeme po ovocne revoluci, kdy vsichni zijici ziviti se jen syrovym cerstvym ovocem budou, zdravy zivot na zdave planete zemi, kde vsichni a vse zije v lasce a harmonii.

v pritomne dobe je zeme a vse na ni otravene a neni proto dostatek ciste energie k letani. rada bych se k tomuto tematu vyjadrila obsirneji, ale necham si to na moji budouci ovocnou knihu. ano, myslim si ze kazdy fruitarian by mel napsat knihu, nebot svet neslysi dostatecne o cerstvem syrovem ovoci.

litani v letadle mam taky rada, ale neni to takova satisfakce jako litat svobodne bez jakychkoliv pomucek, dokonce i kridel.

litani v letadle, je vec ktera znecistuje ovzdusi a i moje telo, diky umelemu vzduchu vzdusne klimatizace... ach, jo..

no, posledni dobou jsem to s litanim v letadle trochu prehnala

sydney - praha, praha - zakyntos, zakyntos - praha, praha - sydney, a po osmi mesicich: sydney - praha, praha - alanya (turecko), alanya - praha, praha - sydney

vedela jsem ze budu muset za to zaplatit, ale jsem ochotna se obetovat, vim jak se z toho vylecit a doufam, ze vzduch taky.. preju si aby si pospisili s ekokogickyma pohonyma motorama..

takze uz druhy den po mem navratu do sydney moje telo zacalo s detoxem v podobe kasle, vydatneho smrkani, spoustou potu a spanku.

pila jsem jenom syrovy cerstvy pomerancovy dzus cely tyden, prvni den navratu z moji dovoleny jsme s mangem oslavili durianovym piknikem atd. a druhej den uz jsem durian odmitla, moje telo jen pomerancovou stavu chtelo.

vcera odpoledne se mi vratil appetite a mango si zrovinka pochutnaval na avokadu rajcatech a palivych paprickach cili, mel to krasne nakrajeny a zamichany a dal mi malinko na cajove lzicce ochutnat a chutove bunky zaregistrovaly neco noveho, a s velkym prekvapenim rikam mangovi, on je v tom banan.

chutnalo me to tak moc, ze jsem si udelala mix z rajcat bananu a chili, rajcatka jsem nakrajela na mensi kousky, banany jsem rozmackala prstikama, a cili nakrajela na malilinkaty kousinky. a bylo to tak dobry, ze jsem si to dala jeste jednou. tak mam zase novinku, vybornej ovocnej mix v mojem ovocnym jidelnicku meho stastneho ovocneho zivota. miluju slaaaaadky rajcata. ano, ano, ano.

jeste trosinku detoxuju, ale uz nepotrebuju spanek navic a moje chut k jidlu se vratila. ano, magicky durian je dnes na jidelnicku, mango zrovna jedne prinesl, je skoro poledne a ja si pochutnavam na velkym syrovym a cerstvym pomerancovym dzusu. pul litru. tak sladky a dava mi tolik zivota. jste plny vody zivota, sladky chutny pomerance, miluju vas

zivot je krasny

a vy vsichni taky

Žádné komentáře:

Okomentovat