pondělí 29. listopadu 2010

bez zdravicka neni poteseni a stesticka

kdyz mi neslouzi zdravicko, opousti me i poteseni a stesticko, nebot neni mozne ze zivota se radovat, kdyz bolest hlavy, nebo kloubu, zacpa ci prujem, cukrovka, rakovina, deprese, a nebo jine nepriemne a nepohodlne onemocneni me navstivi a to uz jen v predstavach meho mysleni.

ano, jen si pomyslim, ze moje milovane telicko zachvatila rakovina, vytrati se mi usmev z tvare a pomalu ale jiste citim psychyckou i fyzickou nevolnost. hned se snazim tyto negativni myslenky a pocity, ktere z nich plynou zahnat tim, ze se vratim k myslenkam positivnim.

mam to stesti ze jsem nasla i dkyz cirou nahodou cestu ke zdravi. uz davno me nedesi strach z vaznych i mene vaznych nemoci. uz pres dvacet let se tesim vybornemu zdravi. ne, ze bych pred vice nez dvaceti lety trpela nejakou vaznou nemoci, ale obcasne kocoviny po alkoholickych dychankach, provazene nevolnosti az vyjimecnym zvracenim, obcasne bolesti hlavy, prujmy, zacpy, deprese, nedostatek energie, negativni myslenky, nedostatecna radost ze zivota, a urcite dalsi neprijemnosti ktere vynecham aby nebyl clanek az tak moc dlouhy, stacily k tomu aby mi zneprijemnovali cestu meho zivota.

ani jsem si nebyla vedoma toho, ze mi neco chybi, vsechny vyse vyjmenovane neduhy jsem povazovala za normalni bezne jak u sebe tak u ostatnich.

az kdyz jsem se rozhodla z nekolika duvodu jist jenom cerstve syrove ovoce, a sve rozhodnuti jsem nasledovala i skutky, netrvalo dlouho, kdy mi bylo ocividne jasne, ze se najednou citim mnohem lip, ano, tak krasne jak jsem se snad nikdy necitia. zivot me zacal mnohem vice tesit a i stesticko me provazelo skoro na kazdem kroku.

cerstve syrove ovoce me naplnovalo radostnou energii, zivotni energii, positivni energii, a zdravim. ano, poznala jsem na vlastni kuzi jak opravdu chutna zdravi. opustily me ty memile a nevitane bolesti hlavy, prujmy, zacpy, deprese.. zmizely az zazracne rychle, jako para nad hrncem.

od te doby az do dnes je mi vic nez kdy pred tim nad slunce jasne, ze bez zdravicka neni poteseni a stesticka.

bez zdravicka
neni poteseni a stesticka
nemuzu se vesele usmivat
kdyz boli me hlavicka
unavou tezknou mi vicka

k dokonalemu zdravicku
nasla jsem si
ovocnou cesticku
za vyborne ovoce
dekuji
bohu
zemi, slunci i desticku
miluji kazdou ovocnou kyticku
ktera se zazrakem promeni
v ovocnou stavicku
ktera mi na rtech vyloudi
sladke diky
i veselou pisnicku
na louce
na slunicku
u potucku
u rybnicku
u more i v horach
ze vsech svetovych stran
radost a stesti
na me beze slov
volaaaa
la la la tralala la

zivot je krasny

Žádné komentáře:

Okomentovat